VoIP Telefonie

VoIP-bellen van Visser Communicatie is zakelijke telefonie via een volwaardige telefooncentrale. Deze centrale beschikt over klantvriendelijke functionaliteiten zoals een keuzemenu en een wachtrijsysteem. VoIP-telefonie is locatie onafhankelijk, zodoende kunnen ook thuiswerkers VoIP gebruiken. Met VoIP worden telefoongesprekken gevoerd via het IT-netwerk, separate telefoonkabels zijn hierdoor overbodig. Daarnaast kan VoIP ook geïntegreerd worden met Outlook.

Visser Communicatie biedt een tweetal mogelijkheden voor VoIP-bellen aan:

Hosted IP telefonie

  • Geen telefooncentrale op locatie, maar vanuit een datacenter
  • Vast bedrag per gebruiker per maand
  • Simpele routeringsmogelijkheden, zoals doorschakelen naar mobiele telefoon
  • Eén factuur voor telefonie en internet
  • Fax naar e-mail

Swyx IP telefooncentrale

  • VoIP netlijnen zijn aan te sluiten op de Swyx centrale
  • Telefooncentrale: op uw bedrijfslocatie of (hosted) vanuit een datacenter
  • IP telefooncentrale voor middelgrote en grote organisaties
  • Complexe callrouting mogelijkheden
  • Outlook en CRM integratie (bellen vanaf de computer met een softphone)
  • Contactcenter functionaliteiten

Visser Communicatie werkt op het gebied van VoIP-telefonie samen met de netwerkprovider Euroinfra B.V.

Kijk voor meer informatie op www.euroinfra.nl